Saturday, October 2, 2010

Khas Untuk Penjenguk Blog

Untuk makluman penjenguk-penjenguk blog ini,mulai hari ini alamat blog ini saya tidak akan siarkan lagi di facebook saya..Ini kerana saya hanya blog ini dibaca oleh orang yang betul-betul ingin mengetahui diri saya..Saya hanya ingin privasi untuk diri sendiri.

Selain itu sebarang komen yg menggunakan nama anonymous tidak akan saya approve dan layan..Dan ini adalah hak saya untuk menyampaikan apa yg saya mahu diblog saya ini..Sekiranya anda tidak berminat untuk membaca blog ini, anda diminta JANGAN sesekali menghantar komen serta membaca blog ini..

Dan mulai hari ini juga,saya akan siarkan apa-apa mengenai diri saya melalui blog ini sahaja..Mungkin tidak lagi pada facebook kerana fb bagi saya dapat dibaca oleh orang-orang yang saya tidak kenal dan mungkin juga saya akan 'remove' kawan-kawan yg saya tidak kenali..Saya hanya mahu kawan-kawan saya sahaja yang tahu mengenai diri saya..Bukan berniat sombong,tapi saya hanya mahukan yang betul-betul 'sahabat' mengetahui diri ini..

Maaf untuk segalanya..Selamat membaca..('',)

No comments:

Post a Comment