Monday, October 4, 2010

Jom bergelak sakan..!!!!


Baling batu balas bunga

Radin: Aku hangin betul la dengan si Roslan tu sajer jer malu kan aku

Ajoi : Sabar jer wak, kalau orang baling batu pada kita, kita balas dengan bunga….

Ajoi : Juga dengan pasu-pasunya sekali huahuahua..


Kaya 7 keturunan

Ada 2 orang pengemis (Ajoi dan Man) sedang berborak di sebuah lorong

Ajoi : Dulu datuk nenek aku kaya giler lu tau

Man: Kaya camana tu..?

Ajoi: Dia punya harta tujuh keturunan makan tak habis

Man : Abis lu pesal miskin?

Ajoi: Aku keturunan ke 8 huarghhhh!


Member kamceng

Ajoi: Sejak Afiq pindah sekolah ni, aku malas nak ke kantin

Radin: Wah kamcengnya korang sampai ko takde selera nak makan sejak dia takde

Ajoi: Bukan tak selera cuma dulu Afiq yang bayar masa makan..


Naik lembu

Seorang salesman motosikal sedang memujuk petani (Ajoi) membeli motor.

Ajoi: Dari beli motor baik aku beli lembu

Salesman: Tapi encik akan nampak bodoh kalau menunggang lembu (geram)

Ajoi: Tapi ko lagi nampak bodoh kalau memerah sebuah motor huahuahua..


SUMBER:ISUHANGAT

No comments:

Post a Comment