Friday, October 1, 2010

Cerita Tentang Seseorang (2)

Awak hari nie rasanya genap la 2 minggu awak pergi menunaikan kewajipan awak sebagai seorang pelajar..dan selama itulah juga kita tak dapat berjumpa walaupun diri ini amat merindui diri awak..tp xpe sy faham keadaan awak kini..

Tapi semenjak 3,4 hari nie saya rasa awak lain sangat..awak semacam xgembira je bila main msg ngan saya..saya xtau npe awak semacam nk mengelakkan diri dari sy jew..saya xtau pe salah saya pada awk..mgkn awk rasa ngn cara tu nk membuatkan saya benci awk..kl tu la niat awk,awak salah sbb dalam hati saya xnah membenci awk wpun macam2 nah terjadi pd diri saya..

Awak saya minta maaf sbb kalau selama ini msg2 saya mengganggu hidup awak..saya xde niat nak mengganggu hidup awak..sememangnya awak betul2 perlukan masa tuk semua ini kan..xpe saya xkan paksa awak..awak berhak buat keputusan untuk diri awak..tp saya nk awak tau, yg saya akan tetap ada disisi awak sebab saya dah betul2 sayangkan awak..

Salam Kerinduan & Kemaafan dari saya untuk awak...


SUMBER:dari blog seseorang

No comments:

Post a Comment