Saturday, October 10, 2009

The Truly Konvo...


Aktiviti: Majlis Konvokesyen Ke-4 UMP
Tarikh: 4/10/09
Masa: 8 am - 11 am



Aku dan Family


sudah ber'graduate'


perarakan masuk dewan


xde bunga owg nk bg..amik gmbr ngn bnga nie pun jadi la..


gaya seorang graduan


ngan ayah dan umi


ngan family


suasana ketika seisi fotografi



Aku dan Kawan-Kawan


suasana sebelum konvo


jangan fikir bukan2 ek...


aku ngan paan


aku ngan yus (kwn sejak sek teknik)


aku ngan usop


graduan2 lelaki


graduan2 wanita


budak2 sekelas (Diploma Kejuruteraan Awam)


nape masing2 ternganga nie..


1,2,3......

lempar....yahoo dah tamat belajar..


Syukur kepadaNya kerana aku telah tamat belajar di UMP ini. Dengan tamatnya majlis konvo ini, maka habis la juga kenangan2 yang dicipta di UMP ini. Namun aku xkan lupakan kenangan2 bersama korg semua selama 3 tahun aku di UMP. Korang adalah antara kawan2 aku yg terBEST yang pernah aku kenal. Semoga perhubungan tidak terhenti disini sahaja. Harapnya biarlah ia kekal buat selamanya.. Dikesempatan ini, ambo ingin memohon maaf pada rakan2 yang ada terasa hati selama perkenalan 3 tahun ini. Harap dimaafkan.. Ingat motto kita..

WE ARE FAMILY......

No comments:

Post a Comment