Friday, January 8, 2010

Liga Malaysia 2010 bermula


Esok bersamaan 9 Januari 2010 akan bermulalah Liga Malaysia 2010. Perlawanan akan dimulakan dengan perlawanan Piala Sumbangsih diantara pasukan Negeri Sembilan (juara Piala Malaysia 2009) dengan pasukan Selangor (juara Piala FA 2009). Antara perlawanan yang juga ditunggu oleh kawe adalah tentunya perlawanan pasukan THE RED WARRIORS (Kelantan) bertemu Terengganu di Stadium Terengganu. Kawe harap biarlah perlawanan esok berkesudahan dengan kemenangan berpihak kepada pasukan Cik Siti Wan Kembang.

Setelah kecewa sebagai naib juara (Piala Malaysia & Piala FA) tahun lepas, harapnya pasukan ini dapat meraih satu kejuaraan pada tahun ini. Dilengkapi dengan pemain-pemain baru yang berpengalaman antaranya Akmal Rizal,Hairuddin Omar, Norshahrul Idlan Talaha dan dibantu oleh pemain-pemain senior (Indra Putra,Badri Razi,Nor farhan) diharapnya tahun ini tahun gemilang untuk pasukan Kelantan. Nanti sama-samalah kita memberi sokongan kepada pasukan kita.Dan diharapkan tiada lagi kejadian rusuhan @ keganasan yang dicetuskan oleh penyokong-penyokong kita.

Sebagai permulaan Liga Super tahun ini, kawe nak upload gambar sekitar perlawanan akhir Piala Malaysia 2009 yang berkesudahan Kelantan tewas 1-3 kepada Negeri Sembilan.Semoga ia tidak akan terjadi lagi kepada pasukan RED WARRIORS.



GOMO KELATE GOMO




Penyokong Fanatik



Lautan Merah @ LRT Bukit Jalil


Barisan Pemain Final Piala Malaysia 2009


Keberangkatan YAM Tengku Faris Petra (Tengku Mahkota)


Fasha Sanda pun sokong Kelantan..hihi


Gomo Kelate Gomo


Asap hasil dari mercun


Penyokong Setia


Kawe duk tingkat 2 masa game nie..



Wajah2 kekecewaan

1 comment: